Tjing på er o godkväll

Hej hej på er :-) 

Nu e ni typ så nyfikna på hur de gått idag, första dagen i stallet? Elr har jag fel? ;-) 

Men iaf, de har gått jättebra :-D blev mata o ge vatten till ponnysar Pontus o Tyson o så klart stoet Cadlina. Efter de blev de ryckta o rensa hovarna på alla 3. O vet ni, jag kände ingen rädsla för någon av dem. Underbart ju! :-D 
O när jag precis va klar med Cadlina o ska ta ut henne igen så slickar hon mig på kinden o jag bara -men eeuue vad nasty :-P berätta de för chefen o han bara skratta o sa att hon säger tack för du borsta mig ;-) åhh dessa djur, så mkt kärlek! 

När allt va klart med hästarna så gav vi hönsen mat. 
O asså, måste säga de men höns är nog dem trögaste djur jag vet hahaha 
Ganska kul o stå o titta på dem ;-) 

Men ja de har gått jättebra idag o ser framemot torsdag då jag ska ditt igen :-D 

Tänkte även lägga upp nån bild från idag :-) Cadlina <3 
Tyson o jag <3 
Pontus och jag <3 
🙋 jag :-P 

Allt för idag :-) ha en fortsatt bra kväll :-) 
Puss hej :-P 
Life of Johanna
2015-01-21 @ 19:39:37
URL: http://lifeofjohanna.se

Hej!

Passa på och tävla inne hos mig , du hittar tävlingen här

http://lifeofjohanna.se/2015/january/tavling-i-samarbete-med-lugna-lyktan.html

Ber om ursäkt om du inte gillar tävlingstips!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mylifemychoice.blogg.se

fighting for a better life!

RSS 2.0