Onsdag!

Hej onsdag kväll!

Allt bra med er?
Här har de varit lite upp o ner, först lite upp för att lika snabbt trilla ner osv... Typ som man är ett gummiband, dras ut men sedan lika snabbt tappa taget så de går tillbaka till ursprungsläge!
Känns absurt o leva ett liv som man egentligen inte ser någon mening med, men har inget annat val än att kämpa o åter kämpa, känns som de är det enda jag faktiskt gör! KÄMPA!, med stora bokstäver!
Försöker se allt de dära positiva som folk tjatar om att jag ska se! Men jag ser de inte! Har alltid sett allt i ett annat perspektiv, o därför undrar jag om något är fel på mig o de har jag alltid undrat, jag är inte som alla andra, visst de e ju bra att jag inte är de! Men när de går så långt att man ser sig själv som "onormal" då är de väl ändå fel?! 
Neurologiska tester ska göras men jag vet inte när! Först va de att jag skulle bli ren från cannabis, blir ren från de helt. Ringer då o pratar med läkaren för att boka in tid för tester, o får reda på att, ja då måste jag även sluta med mina mediciner (lyrican, imovane o stilnoct) lyrican som håller mig uppe lite för jag inte ska gå in i självskadebettende, imovane o stilnoct för att jag ska få kunna sova utan att ligga o tänka! Just nu känns det som allt, precis ALLT kan kvitta!, Vet ärligt talat inte vad jag ska göra!! Ja menar kunde hon inte klarlagt de från början?! De kändes som en jävla käftsmäll!! Varför gör vården så här? Varför mot just mig? Förtjänar jag de?! O bara de att vården slarvat bort pappren från transportstyrelsen, som skulle fyllas i av läkaren för att sedan gå tillbaka till transportstyrelsen så jag kan få mitt körkortstillstånd o börja övningsköra! Så nu har jag bett transportstyrelsen om en kopia som åter igen ska ner till psyk för att läkaren ska fylla i de. O de tar ytterligare någon månad innan jag seriöst kan börja på körkortet!! Jag är så irriterad på de så de går inte beskriva! Åh då sa jag ändå till läkaren att dem skulle sätta lite fart med dem pappren för körkortet är viktigt för mig! Ringer 1,5 månad senare o vips så va pappren borta?! Bara sådär?! Så mycket bryr vården sig om sina patienter!!! Irriterande till tusen, o framförallt så ledsen o besviken på dagens vård!! Vården va fan så mkt bättre när jag va yngre!! 
Men jag kan inte göra mer än vad jag gjort, resten av ansvaret ligger i min jävla läkares händer!! 
Nog med de, kvittar ändå vad jag skriver de hjälper inte mig, blir bara ännu mer irriterad!!
Men fick skrivet av mig o kan släppa de för stunden! 

Hade velat skriva mer men hjärnan går i högvarv, så får inte ut de jag tänkt jag ska skriva!

Ha en bra kväll
Gonatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mylifemychoice.blogg.se

fighting for a better life!

RSS 2.0