godnattinatt

Hejhej 
Allt bra?

Som ni kanske förstår så hade jag en riktigt dålig dag igår, allt precis allt gick åt pippan!
O en hemsk smärta i magen, o ångest som stod upp i halsen! O massa tårar bränandes bakom ögonlocken! O kände massa ilska så jag bara ville skrika rakt ut elr bara sparka/slå sönder något! Egentligen vet jag att ilska inte är bra o bära inom sig o inte släppa ut de, men har alltid varit sån som hållt det inom mig. Men dem som känner mig vet hur jag är när jag är irriterad/förbannad. Svarar dem med irriterande röst, o blir väldigt mycket mer tyst än vad jag är i vanliga fall, ger svar men börjar inte ett samtal först. Så har de alltid varit! Och de värsta är att dessa dåliga dagar blir tajtare o tajtare. När jag har mina dåliga dagar så har jag varken ork elr lust o hitta på saker fast jag vet att jag borde hitta på något även om inte humöret är på topp, vet ju ändå att dagen efter känns de ändå okej.
Skulle kunna skriva i timmar om detta, men ni skulle ändå inte förstå! 
Ser allt i ett annat perspektiv än vad man egentligen borde. Har pratat med en psyktant, inte ens hon förstår mig, utan får bara till svar -men så ska du inte tänka!
Amen jag veeeet de, men de e så jag tänker, o ingen förstår! O de är de som är jobbigast att just ingen förstår! 
O när man väl vill ha stöd från omvärlden så kan man få ett svar "jag mår oxå psykisk dåligt" o de är inte de man vill höra när man är långt nere redan. Jag har inte valt att jag ska må som jag gör o jag önskar inte ens min värsta fiende detta mående! Vet att psykisk ohälsa är vanligt o jag är inte ensam. Känns faktiskt lite som folk hittar på att dem mår "psykisk" dåligt! Men oftast behöver man få de konstaterat av en läkare!! 
Så snälla söta ni, de enda jag vill ha är lite stöd o kanske en o annan kram! Vill inte ha ett svar #jag mår oxå psykisk dåligt# sök hjälp så fall!!
Har kämpat i över 4 års tid o kämpar fortfarande för att någonsin se meningen med livet, o vad livet egentligen är till för o framförallt kunna känna lycka! Kan till o med bli svartsjuk när jag ser andra så lyckliga :-/ hur gör dem egentligen?!
Aja nog snackat om de! Har iaf skrivit av mig lite! Knappt hälften men orkar inte skriva mer om de nu. 
##################################

Omg kl är över 00, borde sova, men de gör jag när jag har tid ;-) 

Vad har ni gjort hela dagen lång? :-) 

Själv hade jag ingen lust o sitta hemma, så skrev till syrran imorse o fråga vad dem skulle gör o om jag flick komma till dem, o självklart fick jag de :-D 
Tog tåget från Hästveda 13.50 in till Hässleholm, möte upp syrran hennes dotter o kille, sen va de dags för 25 års kalas för hennes killes bror som blev 25. Grattis till Kim <3 
Väl där så snacka vi massa skit o åt smarrig smörgåstårta ;-) #mumsigt#
Efter kalaset så gick jag o syrran till hemmakväll o köpte godis för kvällen. Sen var de dags o ta tåget till tyringe för att umgås med älskade syrran o lilla bellebus ;-) :-D alltid lika mysigt! Lite energi har man fått ;-) 

Men nu är de bingen för oss så godnatt o sov gott gullegrisar :-P 

Nattinatt 
Puss hej
<3 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mylifemychoice.blogg.se

fighting for a better life!

RSS 2.0