GODMORGON

Gomorron finisar :-) 
Hoppas allt är bra med er!

Idag känns de iaf som en av mina bättre dagar, så de e skönt :-) 
Förutom att de snöar o ser kallt ut idag, inget jag direkt sett fram emot. Ja menar kunde snön inte komma jul o nyår så varför just nu? Då kunde den lika bra hållt sig borta! Menmen.. Hoppas de försvinner lika fort som de kommer :-) 

Jahoopp vad händer idag då för er?
Jag ska iaf in till stan möta upp fina sis, bort till lght hämta posten, möte kl 13 efter de till netto o hemmakväll :-) även ladda busskortet!! De går ut idag. 
Låter stressigt, när man ser allt som ska hinnas med på 4 h men egentligen går allt snabbare än vad man tror. O ja, jag är tidsoptimist haha ;-) 

O idag är ingen vanlig dag för min kära mor fyller år :-D stort mega GRATTIS till henne :-D <3 <3 

Frukost nere, snart gå till stationen om typ 30 min ;-) 

Ha en toppendag!
Puss hej



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mylifemychoice.blogg.se

fighting for a better life!

RSS 2.0