Godmorgon sötnosar

Hej hopp o godmorgon :-) 
Sussat gott? 
De har minsann jag gjort, så idag är man pigg o utvilad, väldigt skönt :-P 
Decka väldigt fort igår, hann inte mer än lägga huvudet på kudden tills jag slocknade ;-) 

Precis gjort mig iordning o ätit frukost.
In till stan med M's mamma o kolla rean ska även möta upp lillasyster o hennes dotter ;-) mys!<3 
Fick ju så mkt som hela 91 kr i sparränta haha nästan rik ;-) 
Kanske hittar man något fint?! 
O vet ni, de e storm ute ;-) den heter Svea hahaha 
Hoppas bara de inte e för jäkla kallt ute :-P 
Tänkte så man inte blir som en isbit ;-) 

Ja just de, måste ju till lght idag med o kolla posten o se om dem sista paketen kommit, hade fått en av mina i tisdags, display skydd till mobilen, välbehövligt. Väntar även på en klänningen som jag egentligen skulle haft på nyår men som inte kom i tid :-/ o nu behöver jag typ den inte! Hoppas oxå på att hjärtats paket kommit idag :-) 

Sen får vi se vad som händer ikväll, förhoppningsvis lugnt! :-P 
Ha en toppendag o håll i hatten, för de blåser rejält :-P 
Puss hej



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mylifemychoice.blogg.se

fighting for a better life!

RSS 2.0