godmorgon

Hej! Allt bra?
Här är de okej, jätte nervös o panikångest! Annars är de väl bra.

Första dagen på praktiken idag, väntar på tåget som ska ta mig till Hässleholm, sen blir jag hämtad vid posten i stan o åker ut till stallet. Blir dock ingen ridning dem första veckorna då jag först vill lära känna hästarna. Eftersom rädslan fortfarande finns kvar att jag ska bli avstängd. Så bättre o lära känna dem först innan jag hoppar upp på hästryggen :-) men förhoppningsvis blir de massa god med hästar idag i hela 3 timmar. Samtidigt som de ska bli kul så är jag jättenervös. Men de e nytt ställe, nya människor o inte varit igång med något på över 1 år så de e absolut inte konstigt att jag är nervös, helt normalt. Men paniken? Den är jobbig som fan! 

På tåg nu, skriver mer ikväll! Önska mig lycka till!
Ha en toppendag! 
Puss hej 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mylifemychoice.blogg.se

fighting for a better life!

RSS 2.0