God fortsättning

Hej på er :-) 
Hade ni en bra nyårsafton?
För vår del så börja de bra, men slutade inte så bra, tråkigt! 
Ärligt talat känns de inte som de va nyårsafton.
Men de va trevligt så länge de vara! 

Åh vet ni, den 6 januari är de bara 2 månader till jag blir 25!! 25 år? Var tar tiden vägen?! Skrämmande! O jag har absolut ingen som helst aning hur jag ska fira min 25 års dag än. Tips mottages! :-P 

Dagen idag har varit väldigt lugn, varit en sväng hos pojkvännens mor o syster o snackat lita skit :-P 
Alltid lika trevligt!:-) 
Tycker dagen har varit lång o tråkig, o jag e trött som f*n så kvällen blir lugn! Somnade inte från närmre kl 02 o vakna igen 07.55 så förlorad sömn, o därför trött o seg o hängig. Men men bingen tidigt! :-) 

Ha en bra kväll! 
Puss hej 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mylifemychoice.blogg.se

fighting for a better life!

RSS 2.0