God förmiddag

Hej o godförmiddag!

Redan lördag?! Redan 3 dagar sen de va nyår! Dagarna går fort!
Men iaf, har ni haft en bra början på året?
Jag har inte ens hunnit reflektera om jag haft en bra början, men jag tror de ;-) 

Va ju i stan igår o träffa syrran o hennes bäbis, vi skulle kolla rean o de gjorde vi oxå men hittade inget som jag va direkt sugen på, elr hitta o hitta, nåt gjorde jag väl men jag har redan överdrivet mycket kläder o hälften använder jag inte så då e det bara onödigt o köpa ännu mer kläder. Så kom hem tomhänt o spara dem pengarna ;-) :-D 

Händer idag?
Jag skulle egentligen tagit tag i herr snabeldrake=dammsugare, men inte hittat orken än ;-) men ska bara blogga klart sen ska jag göra de. O idag kanske, kanske vi ska kolla på bil, dock inte bestämt än så vi får se :-) annars ser dagen ut o bli lugn. Blåser ju ganska mkt fortfarande o har gjort sen igår, nästan blåser iväg ;-) 

Men ni får ha en kanondag så hörs vi
Puss hej 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mylifemychoice.blogg.se

fighting for a better life!

RSS 2.0