Bloggtorka!!

Hej!

Alla bloggare kommer någongång in i bloggtorka, man vet inte vad man ska skriva om. O just nu händer de inte mkt i mitt liv som är värt o skriva om. Men tänkte att jag iaf skulle svara på frågor ;-) så har man liksom skrivit något :-P 

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?

Jag skulle leva i heroes definitivt. Skulle vara den där chinesen haha så man kan förflytta sig i tiden :-D 


2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?

Hmm, ja, jag ville nog bli mkt. Har ju alltid älskat barn o de va nog de jag ville bli mest. Men har även haft stort intresse för djur :-P Fråga mamma hon vet nog ;-) 


3. Vilken är din favoritdoft?

Blommor olika sorter, å många olika dofter på parfymer :-P 

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?

Haha, nog den roligaste fråga :-P Skulle ligga nära där dem personer som bryr sig om mig o att man alltid kan se dem :-D 


5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?

Skulle be att hela familjen skulle samlas sen skulle jag ringa alla mina vänner o berätta hur mkt jag älskar dem o hur mkt dem betyder för mig :-) 


6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?

Hahaha jag tror inte att det skulle bara så stor skillnad alls faktiskt! Förutom att man hade sluppit pms, mensvärk! :-P 

7. Vilket är ditt favoritverktyg?

Jag vet inte, ska man ha ett sånt? Men det är väll kanske en sax? Skulle inte klara mig utan en sax ;-) 
Om de nu räknas som verktyg?!

8. Vad gör du om tio år?

Bor i hus, har iaf 2 barn o jobbar i stall med hästar o rider mycket :-) 

9. Vilken är din bästa danslåt?

Hmm, de vet jag faktiskt inte. Lyssnar på många låtar som man tar en sväng om haha

10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?

Hahaha, jag är nog bra på att sy! Haha skoja! Nej men jag skulle vilja sy alla mina kläder själv, absolut! :-P 

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?

Jag skulle bli glad! Köpt både hus o bil o en egen häst :-P 


12. Vad tycker du om ordet hen?

Jag tycker de är så löjligt! Hen=höna hahaha! Jag säger alltid han elr hon. Använder aldrig hen!


13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?

Jag har ingen aning faktiskt :-P 


14. Vad tycker du om köttkonsumtion?

Så länge de inte är halal slaktat så tycker jag det är helt okej. Jag älskar kött, så de är inget jag funderar på att sluta äta :-) 


15. Är du beroende av något?

Kärlek i stora lass ;-) o min familj :-) 


16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?

Melissa horn o james blunt o Kent. Känner igen mig i många av dem låtar som sjungs. Tankar, minnen o känslor kommer fram.


17. Vad gör dig riktigt förbannad?

När jag vet att jag har rätt i saker och ting o personen man pratar med gör allt för att få rätten på sin sida. Blir förbannad och irriterad på sånt! Folk som sviker o ljuger. Är oxå något jag blir förbannad på.


18. Har du något riktigt bra husmorstips?

Haha, nej!


19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?

Lambi helt klart, de lilla söta fåret. Åhhh så söt ;-) 


20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?

Nej faktiskt inte på både gott o ont. 


Ganska roliga frågor:-P 

Fick något o skriva om som sagt haha 

Ha en toppenkväll!

Puss hej 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mylifemychoice.blogg.se

fighting for a better life!

RSS 2.0