Bad, bad update!

Hej på er!
 
Som ni ser så är det inte uppdaterat på ett par dagar pga både smärta o sämst, sämst mående. Men konstigt nog har jag ändå i genomsnitt 53 läsare om dagen så det är faktiskt ändå inte illa, att vissa läsare faktiskt stannar kvar o kollar bloggen varje dag o väntar på att lilla jag ska få tummen ur ..... o skriva ;)
 
Egentligen har jag nog ganska mkt o skriva om, men har tyvärr inte tid o skriva allt idag, då vi snart hade tänkt fixa maadd :) inte för att jag är hungrig utan för att jag behöver äta. menmen
 
Kan iaf berätta att tisdag nästa vecka (20 januari) så går min arbetsträning igång, dock kommer det bara vara tisdagar o torsdagar i början mellan kl 9-12 för att sakta trappa upp de tills jag e uppe i 8h/dag varje dag. Vet med mig själv att jag fixar inte 8h/dag nu i början för jag går ner mig i djupare svackor än vad jag redan är, så därför börjar jag helre så än o direkt gå in i arbetslivet 8h/dag har ändå varit sjukskriven i typ 1 år o 2,5 månad så de tar tid o vänja sig. O anledningen till att jag ska gå in i arbetslivet nu är för att jag måste ha in rutiner i vardagen. Har egentligen varken ork elr lust och har PANIK så de skriker om det nu när det är såååå hääärrr nääära... Men vet att jag faktiskt inte har något val, för någon gång ska jag ju ut i arbetslivet i vilket fall som o då är de bättre nu än o vänta kanske något år till o bli ännu mer ovan för de blir inte bra de heller. Så önska mig lycka till ;)
OHOJAA, kanske ska berätta var jag ska va? tror inte jag gjort de, elr?
Men iaf ska vara i ett stall ute i lilla Vankiva ca 6 km utanför Hässleholm, Skåne o jobba med hästar :D Rida, mocka, ryckta o mata o bara mysa, så de är faktiskt det enda positiva med att jag ska gå igång med något, att jag just ska vara bland hästar. Där är 2 ponnys, en icke ridbar häst i normal storlek pga ålder o 3 tävlings hästar. Så kan tänka mig att det blir fullt upp o dagarna går förhoppningsvis fort!! :)
Så lite skoj ska det iaf bli :)
 
Får räka så här för ikväll, nu fixa maad o sen ta ett bad i bubblet :)
Ska försöka skriva mer imorgon :)
Men ni sötnosar få ha en toppenkväll.
 
pusspuss 
<3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mylifemychoice.blogg.se

fighting for a better life!

RSS 2.0