20 snabba

20 SNABBA FRÅGOR OM MIG


Hur gammal är du? 

24, blir 25 6 mars

 

När vaknade du idag? 

Gäsp 9.30

 

Vad åt du till frukost? 
Smörgåsar o saft

 

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: 
Jag är rädd för spindlar ;-) 

Jag älskar min syster C mest av allt!

O jag är väldigt blyg/tystlåten 


Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
Jag är nöjd över mina ögon o jag hatar de övriga 

 

Vad har du gjort idag? 
Umgåtts med finaste sis o hennes bebis o nu ikväll bara soffläge :-P 

 

Vilken film såg du senast? 
Boot camp, en verklighetsbaserad film. Rekommenderar starkt!

 

Är du besatt av någonting? 
Hahaha min mobil o data :-P 

 

Beskriv en perfekt dag: 
Vakna när man vill, en god frukost tillsammans med Babe, en film samtidigt som man äter. Bio på eftermiddagen/kvällen med M <3 o massa mys så klart ;-) 

 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: 
Inrullad i mitt täcke med mobilen i handen. Lugnt o skönt. O en liten kisse som spinner :-P 

 

Vad lyssnar du på just nu? 
Lasgo, o danish 

 

Hur går du helst klädd? 
Jeans, linne, tjocktröja

 

Är du morgon eller kvällsmänniska? 
Jag är otroligt morgon-trött. Så kvällsmänniska 

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
Svenska, psykologi o matte

 

Vad köpte du senast? 
Kanelbullar ;-) mummns 


Vad har du i dina fickor? 
Hörlurar, busskort, bankkort, id-kort o tamponger ;-) 

 

Vilken är din favoritaffär? 
Gina tricot o Cubus 

 

Vilka smeknamn har du haft? 
Micha, Lillis 

 

Vilka är dina största svagheter? 
Att svika mig själv när jag behöver det som mest!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mylifemychoice.blogg.se

fighting for a better life!

RSS 2.0