10 saker ni inte visste om mig

10 saker ni inte visste om mig!
 

1. Jag älskar ljudet när man leder en cykel med växlar
2. Jag hatar, verkligen hatar småkryp
3. Jag damsugar typ 5 ggr i veckan. Pedant? ja, verkligen ;)
4. Jag måste kolla så att mina saker står likadant som dem gjorde på morgonen när jag vaknar.. en fixide elr pedantiskt?
5. Jag måste sopa av sängen med händerna innan jag lägger mig hahah
6. Jag kan inte somna på ett annat sätt än på rygg
7. Jag måste lyssna på exakt 6 lugna låtar innan jag ska sova
8. Kollar alltid instagram o fb 2 ggr innan jag ska sova, inte för att de hänt något kul utan bara för att..
9. Jag måste krama någon varje dag. En kram har man väl inte dött av? ;)
10. Jag säger typ aldrig hej till ungdomar jag aldrig träffat.. vet egentligen inte vf, nog mkt för dagens ungdomar är så snobbiga.. ah jag vet inte. Däremot säger jag alltid hej till äldre människor :)
 
 
 
Blir allt för idag :) ingen lust o blogga men ngt litet får de väl bli ;)
puss hej



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mylifemychoice.blogg.se

fighting for a better life!

RSS 2.0